نحوه ارسال

شرایط ارسال کالا

شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را در سراسر ایران دریافت کنید. همواره سعی ما بر این است  تا به بهترین شکل ممکن ارسال کالای خریداری شده صورت پذیرد.

قبل از ارسال کالا، تیم خدمات مشتریان  کارین، جهت هماهنگی با مشتریان در ارتباط خواهند بود. بخش خدمات مشتریان در تمامی مراحل ارسال در کنار شما خواهند بود و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال نیز آماده پاسخگویی هستند.

ارسال کالا در محدوده شهر مشهد:

سفارش مشتریان عزیز ما در مشهد، از طریق اسنپ و یا سرویس های مشابه ارسال می شود. هزینه ارسال به عهده مشتری محترم و به صورت پس کرایه است و در محل توسط خود مشتری پرداخت صورت می گیرد.

کلیه سفارش های مشهد در روز بعد (به‌ جز روزهای تعطیل رسمی) به دست مشتری می رسد.  

خاطر نشان می کنیم امکان دریافت حضوری سفارش خود را در محل دفتر کارین دارید.

 

 ارسال کالا به خارج از شهر مشهد:

کالاهایی که با پست و یا سرویس مشابه آن همچون چاپار ارسال می شوند. هزینه این سرویس ها با هر حجم سفارش، به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است.

با توجه به اینکه کالاهایی که دارای حجم و وزن غیر معمول هستند توسط پست ارسال نمی گردند، کارین مختار است کالای مورد نظر را از طریق تی پاکس، باربری و … ارسال نماید و هزینه ارسال بعهده مشتری خواهد بود.

مراجعه‌کنندگان می‌توانند در سراسر ایران، تجهیزات مورد نظر خود را دریافت کنند. این کار با توجه به مقصد نهایی، از طریق روش‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، در دسترس مشتریان قرار داده شده است. برای انتخاب هر کدام از این روشها می توانید با کارین هماهنگ فرمایید.

1- استفاده از روش‌های ارسال پستی:

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های دریافت محصولات خریداری شده، از طریق پست پیشتاز یا سرویس های مشابه آن است که حداکثر تا سه روز کاری مرسوله‌ را به دست مشتریان می‌رساند.

2- استفاده از روش ارسال سریع:

روش ارسال سریع و مطمئن، توسط تیپاکس صورت می‌پذیرد. معمولا مرسوله بعد از یکروز به دست مشتری می‌رسد . استفاه از این روش با انتخاب مشتری خواهد بود و هزینه‌ی ارسال بر عهده خریدار می‌باشد.

3- استفاده از سرویس باربری:

اگر به دلیل حجم و وزن بالای کالا امکان ارسال پستی به مقصد مورد نظر وجود نداشته باشد یا مشتری درخواست ارسال کالا از طریق باربری‌های اتوبوسی را داشته باشد، کالای خریداری شده با بسته‌بندی ایمن، ارسال خواهد شد. در این روش مدت زمان دریافت کالا به مقصد مورد نظر، وابسته به زمان حرکت اتوبوس‌ها و طول مسیر است و هزینه بر عهده خریدار خواهد بود.

4- استفاده از حمل‌ونقل هوایی:

در صورتی که هیچ‌کدام از روش‌های قبلی مورد نظر مشتریان نباشد یا کوتاه بودن مدت زمان دریافت تجهیزات اهمیت داشته باشد، کالای خریداری شده از طریق هوایی ارسال خواهد شد. نکته قابل توجه این است که مشتریان در این روش برای دریافت کالا باید در فرودگاه مقصد حاضر شوند و کالا را تحویل بگیرند. نرخ هزینه حمل هوایی نسبت به وزن کالای خریداری شده محاسبه می شود.

هزینه ارسال کالاهای بازگشتی

هزینه بازگرداندن کالا در صورتی که متوجه کارین شود (ارسال کالای اشتباه و دارای ایراد فنی) برعهده کارین و در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری و همچنین هزینه ارسال کالا از مشتری کسر و مابقی پول به حسابشان واریز می شود.

 موارد نامتعارف

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، کارین موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارسال کالا، با شماره  09150104510 تماس بگیرید.

 


منبع :
تعداد بازدید:561
درباره کارین
کارین چگونه آغاز شد؟ خدمات کارین؛ چرا از کارین خرید کنیم؟ تماس با کارین
1400/04/03

افتخارات ما
مجوزها و لوح های تقدیر
1399/12/24

قوانین و مقررات سایت
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات کارین
1399/09/02

کلیه حقوق مادی و معنوی محتویات این سایت محفوظ است